لیفت مانیتور - MONITOR LIFT

مانیتور کنفرانس - لیفت مانیتور


مانیتور رومیزی کنفرانس یا لیفت مانیتور در کنار تجهیزات پخش متداول، یکی از اجزای جدا نشدنی سیستم پخش تصویر سالن بوده و به عنوان مانیتور میز کنفرانس نیز شناخته می‌شوند. این مانیتورها جهت پخش اسلایدها و اطلاعات، اعلام نتایج رای گیری و نمایش تصاویر برداشت شده توسط دوربین های سالن کنفرانس استفاده می گردند و به صورت آسانسوری از میز یا… بیرون می آید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با مانیتورهای مخصوص اتاق کنفرانس که به مانیتورهای تاشو نیز شناخته می شوند بیشتر آشنا شویم و پارامترهای مهم در قیمت گذاری را با هم بررسی کنیم.

بخوانید: صفر تا صد تجهیزات صوت و تصویر اتاق کنفرانس

در گذشته همواره نمایشگرهای مورد نیاز رو به روی هر شخص و روی میز قرار می گردید منظره نازیبایی را نیز پدید می آورد که دید اشخاص را نیز کور می‌کرد ولی پس از معرفی سیستم های بالابر نمایشگر (مانیتور لیفت) این مشکلات مرتفع گردید. این سیستمها همچنین به عنوان بالابر مانیتور (آسانسور مانیتور) نیز شناخته می شوند.

امروزه یکی از ملزومات تجهیز سالن های کنفرانس و جلسات به کارگیری سیستم بالابر مانیتور مخصوص اتاق جلسه جهت برطرف کردن مشکلات یاد شده می باشد.

مانیتور بالارونده میز کنفرانس

لیفت مانیتور چگونه کار می‌کند؟ چطور از آن استفاده کنیم؟

بالابر نمایشگر دستگاهی است که جهت نصب یا پنهان نمودن مانیتورها درون میزهای کنفرانس استفاده می‌شود. این دستگاه به هنگام نیاز مانیتورها را از میز خارج کرده و تصاویر مدنظر کاربران را نمایش می دهد و زمانی که نیازی به نمایشگرها وجود ندارد برای جلوگیری از اشغال فضا زیباتر مانیتورها را در درون میز کنفرانس پنهان می سازد.

سیستم های بالابر نمایشگر به دو صورت در بازار موجود می باشند که عبارت است از سیستم دستی و برقی، با توجه به سهولت کار با سیستم برقی عملا سیستم دستی کنار گذاشته شده است.

اساس عملکرد این سیستم به این صورت است که زمانی که مانیتور به اصطلاح بسته است تنها یک پنل از جنس استیل یا آلومینیوم برس خورده روی میز دیده می شود که تعدادی دکمه روی آن قرار دارد.

با فشردن دکمه لیفت، مانیتور به ارامی و حداکثر ظرف مدت ۳۰ ثانیه از میز خارج شده و در جایگاه از پیش تعیین شده خود در رو به روی سخنران فیکس می شود. برخی از سیستم های مانیتور لیفت این امکان را نیز فراهم نموده اند که کاربر پس از باز کردن مانیتور بتواند زاویه انرا نیزدر حالات عمودی و افقی به دلخواه خود و جهت استفاده اسان تر در جلسات تنظیم نماید.

این دستگاه توسط سه یا چهار موتور کنترل می شود: یکی از موتورها به منظور باز و بسته کردن درب پنل بالابر نمایشگر، دیگری به منظور بالا و پایین بردن و سومین و چهارمین موتور جهت تنظیم زاویه مانیتور کاربرد دارند.

لیفت مانیتور در چه جاهایی کاربرد دارد؟

لیفت مانیتور در سالن های کنفرانس، همایش، آمفی تئاتر، دانشگاه، مدرسه، مراکز اقامتی و تفریحی مانند هتل ها، دفتر کار و هر جایی که نیاز به یک نمایشگر داشته باشد می تواند کاربرد داشته باشد. استفاده از لیفت مانیتورهای حرفه ای می تواند نقشی اساسی در طراحی سالن همایش داشته باشد.

لیفت مانیتور در کنار یک سیستم کنفرانس و صوت و تصویر حرفه‌ای، جلوه خاصی به جلسه می‌دهد.

قیمت مانیتور مخصوص میز کنفرانس جلسات چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ای که بابت تهیه این مانیتورهای مخصوص میز جلسات و کنفرانس می پردازید، بستگی به عواملی مانند؛ برند تولید کننده نمایشگر، رزولوشن و دقت صفحه نمایش (مانیتور)، طراحی و دیزاین، پنل قابل لمس (تاچ اسکرین)، امکان یا عدم امکان اتصال پورت های ارتباطی، جنس بدنه پلاستیکی یا فولادی یا…، نوع موتور به کار رفته در سیستم بالابر و عوامل دیگر بستگی دارد. قیمت روز این دستگاه‌ها را می توانید از کارشناسان طنین سیما جویا شوید.

از کجا می توان این محصول را تهیه کرده و خریداری نمود؟

احتمالا به این فکر کرده اید که از کجا می توان بهترین نمایشگر سالن جلسه را با به صرفه ترین قیمت تهیه نمود. برای خرید این مصحول در طرح ها و اندازه های گوناگون و همچنین برندها مختلف موجود در ایران کافیست با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. مانیتور کنفرانس یا لیفت مانیتور چیست؟
    مانیتور رومیزی کنفرانس یا لیفت مانیتور در کنار تجهیزات پخش متداول، یکی از اجزای جدا نشدنی سیستم پخش تصویر سالن بوده و به عنوان مانیتور میز کنفرانس نیز شناخته می‌شوند. این مانیتورها جهت پخش اسلایدها و اطلاعات، اعلام نتایج رای گیری و نمایش تصاویر برداشت شده توسط دوربین های سالن کنفرانس استفاده می گردند و به صورت آسانسوری از میز یا… بیرون می آید.
  2. کاربرد لیفت مانیتور در چه مکان هایی می باشد؟
    لیفت مانیتور در سالن های کنفرانس، همایش، آمفی تئاتر، دانشگاه، مدرسه، مراکز اقامتی و تفریحی مانند هتل ها، دفتر کار و هر جایی که نیاز به یک نمایشگر داشته باشد می تواند کاربرد داشته باشد. استفاده از لیفت مانیتورهای حرفه ای می تواند نقشی اساسی در طراحی سالن همایش داشته باشد. لیفت مانیتور در کنار یک سیستم کنفرانس و صوت و تصویر حرفه‌ای، جلوه خاصی به جلسه می‌دهد.
  3. از کجا می توان لیفت مانیتور یا مانیتور کنفرانسی را تهیه کرد؟
    شرکت طنین سیما به صورت کاملا انحصاری لیفت مانیتور عرضه می کند که برای تمامی شرکت ها، این آپشن وجود دارد که با اسم و لوگوی آن ها، این مانیتورها به دستشان برسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

تیم مهندسی طنین سیمامشاهده نوشته ها

مجموعه طنین سیمای پاژ متخصص در امور تجیهز سیستم صوت، تصویر و نور حرفه ای سالن کنفرانس، سالن همایش و آمفی تئاتر، سالن‌ سینما، سالن اجتماعات و ... با بیش از 10 سال تجربه در خدمت شماست.

1 دیدگاه

  • سلام ما جهت تجهیز کردن اتاق کنفرانس شرکت نیازمند 14 عدد دستگاه مانیتور می باشیم.شما می توانید نیاز ما را برطرف نمایید. باتشکر .سبزواری .شرکت کشت و دامداری فکا .اصفهان
    لطفا بر روی خط موبایل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *