تجهیزات سالن کنفرانس

لیست تجهیزات سالن کنفرانس


تجهیز اتاق کنفرانس و جلسات یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است که برای برگزاری موفقیت‌ آمیز هر نوع کنفرانس، همایش، جلسه تخصصی یا نشست مهم، انجام شده و توجه به جزئیات آن امری ضروری می‌باشد. در این مطلب از سایت طنین سیما به بررسی نکات مهم تجهیزات سالن کنفرانس برای شما عزیزان خواهیم پرداخت. تجهیزات اتاق کنفرانس شامل میکروفون‌ها، سیستم صوتی، دیتاپروژکتور یا نمایشگر بزرگ، ویدئو کنفرانس و اتصالات مرتبط می باشد.

همچنین، تجهیزات نورپردازی و نورمخفی، برای ایجاد جو صمیمی و محیطی دلنشین و انگیزه‌ بخش برای شرکت‌کنندگان، بسیار مهم می‌باشند. مبلمان مناسب و صندلی‌ها، نیز جهت راحتی و آسایش شرکت‌کنندگان حائز اهمیت می‌باشند. استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن نیز به معنای پیشرو بودن سالن کنفرانس است و این امکان را فراهم می‌آورد که همه جنبه‌ها به‌ خوبی در کنترل و اجرا باشد. به‌ طور کلی می توان گف ، تجهیز اتاق کنفرانس با توجه به نیازها و اهداف مربوط به هر نوع کنفرانس و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، دیزاین مدرن و نورپردازی مناسب، می‌تواند اثر بخشی بالایی داشته باشد و به رونق برگزاری این گونه رویدادها کمک نماید.

خرید تجهیزات سالن کنفرانس از طنین سیما

مجموعه طنین سیما با سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی تأمین و تجهیز سالن‌های کنفرانس، یکی از گزینه‌های برتر برای خرید تجهیزات مورد نیاز این گونه فضاها است. این مجموعه با ارائه‌ی محصولات متنوع و با کیفیت، توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. یکی از ویژگی‌های بارز طنین سیما، تنوع در تجهیزات ارائه شده است. این مجموعه تمامی نیازهای یک سالن کنفرانس را از سیستم‌های صوتی و تصویری تا مبلمان و نورپردازی پوشش می‌دهد. سیستم‌های صوتی ارائه شده توسط طنین سیما شامل میکروفون‌های بی‌سیم و باسیم، بلندگوهای با کیفیت بالا و دستگاه‌های تقویت‌کننده صدا می‌باشد که با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، تجربه‌ای بی‌نظیر از برگزاری کنفرانس‌ها را فراهم می‌کنند.

مجموعه طنین سیما با ارائه‌ی مشاوره‌های تخصصی به مشتریان خود، به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین تجهیزات را بر اساس نیازها و بودجه‌ی خود انتخاب کنند. همچنین خدمات پس از فروش این مجموعه از جمله نصب و راه‌اندازی تجهیزات و پشتیبانی فنی، از دیگر مزایای خرید از طنین سیما محسوب می‌شود. در نهایت، با انتخاب طنین سیما برای خرید تجهیزات سالن کنفرانس، می‌توانید از کیفیت بالا، خدمات مناسب و پشتیبانی کامل برخوردار شوید و محیطی حرفه‌ای و کارآمد برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های خود ایجاد کنید.

خرید تجهیزات سالن کنفرانس
تجهیزات سالن کنفرانس

آشنایی با اصلی ترین تجهیزات سالن کنفرانس

اصلی‌ترین تجهیزات سالن کنفرانس شامل سیستم‌های صوتی، تصویری، و نورپردازی می‌باشد که هر یک نقش حیاتی در کیفیت و کارآمدی جلسات دارند. سیستم‌های صوتی شامل میکروفون‌های بی‌سیم و باسیم، بلندگوهای با کیفیت، و دستگاه‌های تقویت‌کننده صدا هستند که به وضوح و شفافیت صدای سخنرانان کمک می‌کنند. سیستم‌های تصویری نیز از پروژکتورها، نمایشگرهای بزرگ و تلویزیون‌های هوشمند تشکیل شده‌اند که برای نمایش اسلایدها، ویدئوها و محتوای تصویری استفاده می‌شوند. همچنین، تجهیزات ویدئو کنفرانس برای برقراری ارتباط با شرکت‌کنندگان از راه دور، از جمله دوربین‌های با کیفیت بالا و نرم‌افزارهای کنفرانس آنلاین ضروری هستند. سیستم‌های نورپردازی نیز برای ایجاد محیطی مناسب و جلوگیری از خستگی چشم اهمیت دارند.

در کنار این تجهیزات، مبلمان مناسب مانند میز و صندلی‌های راحت و ارگونومیک نیز جزء اصلی تجهیزات سالن کنفرانس محسوب می‌شوند. استفاده از تجهیزات مناسب و به‌روز، کیفیت برگزاری جلسات را افزایش داده و تجربه‌ای حرفه‌ای و موثر برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند. در ادامه به بررسی لیست تجهیزات سالن کنفرانس برای شما عزیزان خواهیم پرداخت:

میکروفون کنفرانس از مهم ترین تجهیزات اتاق کنفرانس

کیفیت صدای خروجی ارتباط کاملا مستقیمی با کنسول ورودی صدا دارد؛ بنابراین اهمیت ورودی صدا کاملا مشخص بوده و واضح است که نقطه شروع رسیدن به این هدف، اصلی ترین تجهیزات صوتی سالن کنفرانس یعنی؛ میکروفون مناسب به کار رفته در سیستم کنفرانس است.

اصلی ترین نوع میکروفون کنفرانس که در سالن های کنفرانس استفاده می شود میکروفون های رومیزی هستنند. بعضی از ویژگی ها در میکروفن های کنفرانس مانند کاهنده نویز، پ گیر و قابلیت جا به جایی میکروفن جهانی بوده ولی نکته حائز اهمیت این است که بتوانیم میکروفون مناسبی را انتخاب کنیم که مناسب ما و نیازهایمان باشد. زیبایی نیز یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب میکروفن مناسب است.

میکروفون کنفرانس
میکروفون کنفرانس از تجهیزات اتاق کنفرانس

خرید دوربین مناسب برای سالن کنفرانس

برای ضبط تصویر در سالن کنفرانس، همایش و آمفی تئاترها نیاز به دوربین هایی ویژه است. این سبک ضبط تصویر در سالن کنفرانس به این صورت است که دوربین های مخصوص این کار بر روی پایه ای نصب شده و به صورت اتوماتیک تصویر شخصی را که صحبت می کند می تواند بر روی نمایشگر نشان دهد و یا اینکه در رکوردر ضبط کند. به این روش اتوتِرَک می گویند.

سیستم صوت جانبی و اسپیکر سالن کنفرانس

اتاق کنفرانس و سالن همایش بسته به بزرگی و کوچکی ای که دارد نیازمند سیستم صوت برای پخش هر چه بهتر صدا در اتاق می باشد. وضوح بالای صدا در سالن کاملا بستگی به صوت جانبی دارد و بدون وجود این سیستم، صدای خروجی سیستم کنفرانس بسیار ضعیف بوده و نیازهای شما را برطرف نمی کند. اجزای این سیستم صوت جانبی شامل موارد زیر می باشد.

  •   بلندگوهایی که در سالن نصب می شود
  •  آمپلی فایر برای تقویت صدا و ارسال به بلندگو
  •  میکسر برای تنظیم حجم صدا و ورودی های مختلف (میکروفن ، DVD ، …)
  •  یک میکروفون بی سیم نیز به کسانی که دسترسی به کنسول های رومیزی ندارند نیاز است

سیستم صوت جانبی  سالن کنفرانس
بررسی سیستم صوت جانبی و اسپیکر سالن کنفرانس

نمایشگر (مانیتور) از تجهیزات مهم سالن کنفرانس

از خرید بسیاری از وسایل اتاق کنفرانس می توان صرف نظر کرد ولی نمایشگر قطعا یکی از این وسایل نیست. یک تلوزیون و مانیتور با کیفیت برای ویدئو کنفرانس و همچنین نمایش مالتی مدیای مختلف با کیفیت حتما نیازتان می شود. خرید یک مانیتور و نصب آن بر روی دیوار چیزی است که از آن پشمان نخواهید شد.

 مانیتور سالن کنفرانس یا لیفت مانیتور (بالابر مانیتور)

بالابر نمایشگر که با نام‌های مانیتور میز کنفرانس، لیفت مانیتور، آسانسور مانیتور و… نیز شناخته می‌شود دستگاهی است که جهت نصب یا پنهان نمودن مانیتورها درون میزهای کنفرانس استفاده می‌شود. این دستگاه به هنگام نیاز، مانیتورها را از میز خارج کرده و تصاویر مد نظر کاربران را نمایش می دهد و زمانی که نیازی به نمایشگرها نیست، برای جلوگیری از اشغال فضا و حفظ زیبایی میز کنفرانس، مانیتورها را در درون میز کنفرانس پنهان می شوند. این دستگاه استفاده از زیادی در سالن های همایش حرفه ای نیز دارد.

 مانیتور سالن کنفرانس یا لیفت مانیتور
مانیتور سالن کنفرانس

 خرید ویدئو پروژکتور مناسب برای سالن کنفرانس

اگر شرکت کننده های اتاق کنفرانس از چند نفر بیشتر باشد نمایشگر کافی نبوده و حتما باید یک پروژکتور با کیفیت در اتاق داشته باشید. پروژکتورهای امروزی پیشرفت های چشمگیری کرده اند و بسیاری از پروژکتورها نیازی به خاموش کردن نور اتاق ندارند. پرده پروژکتور نیز از وسایلی است که به آن نیاز خواهید داشت. امروزه از پرده های با کیفیتی استفاده می شود که با استفاده از یک موتور که در آن تعبیه شده است به راحتی می توان کنترل بالا و پایین آوردن آن را در دست گرفت. در سالن های همایش با توجه به فضایی که قرار است پروژکتور پوشش دهد، می توان از انواع پروژکتورها استفاده کرد.

 پنل رومیزی VSP از تجهیزات اتاق کنفرانس

کاربرد اصلی پنل رومیزی در سالن های کنفرانس و همچنین اتاق های جلسات می باشد. در سالن های کنفرانس این پنل رومیزی به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز صدا و تصویر را از دستگاه همراه خود ( لپ تاپ یا وسیله ای که دارای خروجی تصویر یا صدا باشد)  با دیگران به اشتراک بگذارند. از دیگر کاربردهای پنل VSP می شود به استفاده در کلاس های آموزشی و اتاق مدیریت اشاره کرد. این پنل ها در آمفی تئاترها نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. پنل VSP پورت های VGA، HDMI، AV، LAN، USB، پورت صدا، خروجی برق و… را در خود جای داده است.

 پنل رومیزی VSP
پنل رومیزی VSP از تجهیزات اتاق کنفرانس

نکات مهم برای خرید تجهیزات سالن کنفرانس

خرید تجهیزات سالن کنفرانس نیازمند دقت و توجه به چندین نکته مهم است تا بتوان تجربه‌ای حرفه‌ای و کارآمد برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها ایجاد کرد. در اینجا به برخی از این نکات مهم اشاره می‌کنیم:

بررسی نیازها و اهداف در زمان خرید تجهیزات

قبل از هر چیز، باید نیازها و اهداف خود را مشخص کنید. تعداد شرکت‌کنندگان، نوع جلسات (حضوری یا آنلاین)، و نوع محتواهایی که قرار است ارائه شوند (صوتی، تصویری، اسلایدها) از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

انتخاب سیستم صوتی مناسب برای سالن کنفرانس

یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجهیزات سالن کنفرانس، سیستم صوتی است. میکروفون‌های با کیفیت، بلندگوهای قوی و دستگاه‌های تقویت صدا باید انتخاب شوند تا صدای واضح و بدون نویز به همه شرکت‌کنندگان برسد. همچنین، باید به تعداد و نوع میکروفون‌ها (باسیم یا بی‌سیم) توجه کرد.

انتخاب سیستم صوتی مناسب
سیستم صوتی مناسب برای سالن کنفرانس

توجه به نصب و راه‌اندازی تجهیزات 

بعد از خرید تجهیزات، نصب و راه‌اندازی صحیح آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است از خدمات نصب و پشتیبانی فنی حرفه‌ای استفاده کنید تا مطمئن شوید که همه تجهیزات به درستی کار می‌کنند.

توجه به خدمات پس از فروش تجهیزات 

اطمینان از وجود خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی از دیگر نکات مهم است. تجهیزاتی که دارای گارانتی و خدمات پشتیبانی هستند، خیال شما را از بابت هرگونه مشکل یا خرابی راحت می‌کنند. با رعایت این نکات، می‌توانید سالن کنفرانسی مجهز و حرفه‌ای ایجاد کنید که تمامی نیازهای شما را برآورده سازد.

آشنایی با امکانات تجهیزات سالن کنفرانس

تجهیز سالن کنفرانس با امکانات مدرن و مناسب، تأثیر زیادی بر کیفیت و کارآمدی جلسات دارد. از جمله مهم‌ترین امکانات می‌توان به سیستم‌های صوتی با کیفیت شامل میکروفون‌های بی‌سیم و باسیم، بلندگوهای قدرتمند و دستگاه‌های تقویت صدا اشاره کرد که وضوح و شفافیت صدا را تضمین می‌کنند. تجهیزات تصویری نیز از اهمیت بالایی برخوردارند؛ پروژکتورهای با وضوح بالا، نمایشگرهای بزرگ و سیستم‌های ویدئو کنفرانس با دوربین‌های پیشرفته برای برگزاری جلسات آنلاین و حضوری ضروری هستند. این تجهیزات امکان نمایش محتوای تصویری و ویدئویی با کیفیت را فراهم می‌کنند. در ادامه با مهم ترین امکانات آشنا خواهید شد:

  • امکان رای گیری در سالن کنفرانس
  • قابلیت تشخیص چهره
  • کاربری آسان با تجهیز سالن کنفرانس
  • قابلیت رعایت حق تقدم
  • تصویر برداری خودکار
  • امکان ضبط تصاویر جلسه
  • قابلیت ضد نویز
  • ضبط صدا و تصویر
 امکانات تجهیزات سالن کنفرانس
امکانات تجهیزات
اتاق کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس باید چگونه باشد؟

تجهیزات اتاق کنفرانس باید به گونه‌ای انتخاب شوند که محیطی حرفه‌ای و کارآمد برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها فراهم کنند. یکی از اصلی‌ترین نیازهای اتاق کنفرانس، سیستم‌های صوتی با کیفیت است. این سیستم‌ها باید شامل میکروفون‌های باسیم و بی‌سیم، بلندگوهای قوی و دستگاه‌های تقویت صدا باشند تا صدا به وضوح و بدون نویز به همه شرکت‌کنندگان برسد. پروژکتورها و نمایشگرهای بزرگ از جمله تجهیزات ضروری هستند. پروژکتورها با وضوح بالا برای نمایش اسلایدها و ویدئوها و نمایشگرهای بزرگ برای نمایش محتوای دیجیتال اهمیت دارند. همچنین، سیستم‌های ویدئو کنفرانس با دوربین‌های پیشرفته برای برگزاری جلسات آنلاین مورد نیاز است.

نورپردازی خوب برای وضوح تصاویر و جلوگیری از خستگی چشم شرکت‌کنندگان ضروری است. استفاده از نورهای قابل تنظیم و ترکیبی از نور طبیعی و مصنوعی می‌تواند محیطی مناسب ایجاد کند. مبلمان اتاق کنفرانس باید راحت و ارگونومیک باشد. صندلی‌های قابل تنظیم و میزهای مناسب برای افزایش راحتی و تمرکز شرکت‌کنندگان در طول جلسات طولانی اهمیت دارند. سیستم‌های مدیریت کابل برای جلوگیری از به هم ریختگی و حفظ ظاهر مرتب اتاق کنفرانس اهمیت دارند. کابل‌های منظم و مرتب باعث افزایش بهره‌وری و جلوگیری از مشکلات فنی می‌شوند. با در نظر گرفتن این تجهیزات، می‌توانید اتاق کنفرانسی مجهز و حرفه‌ای ایجاد کنید که تمامی نیازهای شما را برآورده سازد.

مزایای استفاده از تجهیزات اتاق کنفرانس

تجهیز سالن کنفرانس با مزایای بسیاری برای سازمان‌ها و شرکت‌ها همراه است. این مزایا به تأسیس و توسعه رویدادهای موفق و جلسات مؤثر کمک می‌کنند. در ادامه به برخی از مهمترین مزایای تجهیز سالن کنفرانس اشاره می‌کنیم:

  •  تجهیزات صوتی و تصویری به مشارکت‌کنندگان امکان ارتباط بهتری با محتوا و سخنرانان را می‌دهند. این ارتقاء کیفیت ارتباط می‌تواند به تبادل اطلاعات و انتقال مفاهیم بهتر کمک کند
  • تجهیزات مدرن امکانات تعامل بیشتری را فراهم می‌کنند. مثلاً، صفحه نمایش لمسی و دستگاه‌های پاسخ‌دهی به تعامل مخاطبان در جلسات کمک می‌کنند.
  • تجهیزات به‌روز سالن کنفرانس قابلیت ارتقاء و تنظیم دارند، به این ترتیب سازمان‌ها می‌توانند به نیازهای خود پاسخ دهند و هزینه‌های اضافی را جلوگیری کنند.
  • با استفاده از تکنولوژی‌های تجهیز سالن کنفرانس، می‌توان هزینه‌ها و زمان مورد نیاز برای سفر و حضور حضوری را کاهش داد
  • فضای مدرن و تجهیزات به‌روز باعث افزایش راحتی و رضایت شرکت‌کنندگان از جلسات می‌شوند.

به طور خلاصه، تجهیز سالن کنفرانس به توانمندی سازمان‌ها در برگزاری رویدادها و جلسات مؤثر افزوده و مزایا زیادی برای مخاطبان و میزبانان جلسات فراهم می‌کند.

بررسی مزایای استفاده از تجهیزات اتاق کنفرانس
آشنایی با مزایای استفاده از تجهیزات اتاق کنفرانس

قیمت تجهیزات سالن کنفرانس

قیمت تجهیزات سالن کنفرانس تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد.کیفیت تجهیزات و برندهای تولیدکننده نقش مهمی در تعیین قیمت دارند. برندهای معتبر و با سابقه معمولاً محصولات با کیفیت بالاتری ارائه می‌دهند که این امر منجر به افزایش قیمت می‌شود. تجهیزات با کیفیت پایین‌تر ممکن است ارزان‌تر باشند اما طول عمر و کارایی کمتری دارند. تجهیزات با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر و ویژگی‌های فنی بیشتر معمولاً گران‌تر هستند. به عنوان مثال، میکروفون‌های بی‌سیم با قابلیت حذف نویز یا پروژکتورهای با وضوح 4K قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های ساده‌تر دارند.

تعداد و نوع تجهیزات مورد نیاز نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. تجهیزاتی مانند میکروفون‌های متعدد، پروژکتورهای حرفه‌ای، سیستم‌های ویدئو کنفرانس پیشرفته و نورپردازی هوشمند همگی به افزایش هزینه‌ها منجر می‌شوند. هزینه‌های مربوط به نصب و راه‌اندازی تجهیزات نیز باید در نظر گرفته شود. خدمات نصب حرفه‌ای و پشتیبانی فنی می‌توانند هزینه‌های اضافی به همراه داشته باشند اما برای اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات ضروری هستند. در نظر گرفتن این عوامل به شما کمک می‌کند تا با دقت بیشتری بودجه‌بندی کنید و تجهیزات مناسبی را برای سالن کنفرانس خود انتخاب نمایید.

نصب و راه اندازی تجهیزات سالن کنفرانس با طنین سیما

همانطور که می دانید تجهیزات صوتی و تصویری سالن های همایش و کنفرانس به طور کلی تجهیزاتی پیچیده و پرشماری هستند. در زمان راه اندازی تجهیزات توجه داشته باشید نصب تجهیزات سالن های کنفرانس و همایش امری کاملا تخصصی است. و تنها افراد با تجربه و آموزش دیده می توانند مراحل نصب این تجهیزات را به خوبی انجام دهند.

 این نکته مهم را در نظر داشته باشید تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری این سالن ها بسیار پیچیده است از همین رو کابل کشی، ایجاد هماهنگی مناسب و انتخاب صحیح قرار گفتن هر یک از تجهیزات باید توسط یک تیم با تجربه و حرفه ای صورت گیرد شما عزیزان می توانید با انتخاب شرکت طنین سیما، نیاز های خود را در این زمینه مرتفع سازید. در صورتی که اطلاعات کافی و تخصصی در رابطه با تجهیز سالن کنفرانس ندارید می توانید به راحتی از اطلاعات و راهنمایی های مشاوران شرکت ما بهره مند شوید. بدون شک استفاده از خدمات مشاوره باعث می شود بتوانید انتخاب هایی اصولی و دقیقی را داشته باشید.

نصب و راه اندازی تجهیزات سالن کنفرانس
نصب و راه اندازی تجهیزات اتاق کنفرانس با طنین سیما

چه چیزی شرکت طنین سیما را در مقایسه با رقبا متمایز کرده است؟

در حال حاضر بسیاری از شرکت هایی که در زمینه تجهیز سالن کنفرانس، سالن همایش، آمفی تئاتر و … فعالیت می کنند، مشاوره رایگان را در دستورالعمل های خود دارند. اما شرکت طنین سیما به غیر از مشاوره رایگان یک بازدید رایگان از سالن کنفرانس شما به عمل می آورد که می توان گفت تنها شرکت موجود در ایران می باشد. همچنین این بازدید رایگان با آوردن تجهیزات به همراه می باشد. به زبان ساده می توان گفت شرکت طنین سیما یک دموی رایگان با تجهیزات برای شما به عمل می آورد. در آخر شما تصمیم می گیرید که با شرکت ما کار خواهید کرد. مشاورین ما مشتاق شنیدن صدای شما هستند تا به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

فرم درخواست مشاوره طنین سیما

شما عزیزان می‌توانید جهت هر گونه انتقاد، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات مشاوره‌ای رایگان شرکت طنین سیما در کوتاه ترین زمان، از طریق پر کردن فرم زیر با ما همراه باشید. مشاوران و کارشناسان مجرب طنین سیما همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. 


    تعدادی از پروژه های انجام شده توسط طنین سیما

    در بخش زیر شما عزیزان می توانید با برخی از پروژه های انجام شده تیم طنین سیما در رابطه با تجهیز سالن کنفرانس آشنا شوید.

    • تجهیز سالن چند منظوره همایش و آمفی تئاتر سفارت ژاپن
    • سالن کنفرانس بیمارستان لبافی نژاد
    • تجهیز کردن اتاق جلسه اداره بنادر و کشتیرانی ایران
    • خانه فرهنگ شهید صدوقی یزد
    • سالن آمفی تئاتر آتش نشانی تهران
    • سالن ساختمان مرکزی بانک سامان
    • و بسیاری از پروژه‌های دولتی و خصوصی
    تعدادی از پروژه های انجام شده توسط طنین سیما
    تعدادی از پروژه های انجام شده توسط طنین سیما
    سخن پایانی

    تجهیزات متنوعی در اتاق کنفرانس و سالن همایش و آمفی تئاتر استفاده می شود. بعضی از آن ها کاملا ضروری بوده و بعضی دیگر برای راحتی و یا زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. طنین سیما با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله در امر فروش این اطمینان را به شما می دهد که با نیازسنجی دقیق از محصولات سیستم کنفرانس مورد نیاز شما، بهترین امکانات را برای شما عزیزان به ارمغان می آوریم؛ به نحوی که ضمن رفع همه نیازهایتان هزینه اضافی برای اقلام غیرملزوم هزینه نکنید. برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت سیستم کنفرانس حتما با ما تماس بگیرید.

    سوالات متداول

    1. چرا به سالن کنفرانس نیاز داریم؟
      وقتی شرکت کنندگان جلسه زیاد می شوند، کنترل جلسه نیز سخت شده و اینجاست که یک سیستم کنفرانس کارآمد به شدت مورد نیاز شما خواهد بود. سیستمی که بتواند شرکت کنندگان را کنترل کند، صدا و تصویر جلسه را ضبط کند، صفحه نمایش را برای اجرای فایل پاورپوینت کنترل کند و هر لوازم دیگری که در بهبود تجربه استتفاده از سالن مورد نیاز است.
    2. چه نکاتی را باید هنگام تجهیز سالن کنفرانس در نظر گرفت؟
      متراژ سالن، قابلیت ضبط صد و تصویر، کیفیت تجهیزات مورد استفاده، پروژکتور و پرده نمایش، سیستم ویدئو کنفرانس، برند و صوت جانبی سالن از جمله نکاتی است که هنگام تجهیز سالن کنفرانس باید به آن های توجه شود.
    3. تجهیزات اصلی مورد استفاده در اتاق کنفرانس چه محصولاتی است؟
      تجهیزات اصلی شامل سیستم کنفرانس، صوت جانبی و موسیقی پس زمینه، دوربین و رکوردر، ویدئوپروژکتور، نمایشگر، لیفت مانیتور، باکس VSP و پرده نمایش است.
    4. چه عواملی در قیمت تجهیز سالن کنفرانس موثر است؟
      تخمین قیمت تجهیزات سالن کنفرانس به فاکتورهای زیادی از جمله تعداد کنسول‌های میکروفون، آنالوگ یا دیجیتال بودن، قابلیت رای گیری، تعداد دوربین های به کار گرفته شده در سیستم اتوترک، متراژ سالن جهت طراحی سیستم صوت جانبی، سطح کیفی تجهیزات به کار گرفته شده، برند آن ها و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد.
    5. برای دریافت مشاوره با کجا تماس بگیرم؟
      برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 09128870079 و یا 02191018646 شرکت طنین سیما تماس بگیرید. از شیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد.

    ویدئو تجهیز سالن کنفرانس با طنین سیما

    در این ویدئو شما عزیزان می توانید با نمونه طراحی، ساخت و تجهیز اتق کنفرانس توسط تیم طنین سیما آشنا شوید. 

     

    تیم مهندسی طنین سیمامشاهده نوشته ها

    مجموعه طنین سیمای پاژ متخصص در امور تجیهز سیستم صوت، تصویر و نور حرفه ای سالن کنفرانس، سالن همایش و آمفی تئاتر، سالن‌ سینما، سالن اجتماعات و ... با بیش از 10 سال تجربه در خدمت شماست.

    32 دیدگاه

    • سلام خسته نباشید. مطلبتون جامع و کامل بود. میخواستم بدونم توی سالن کنفرانس شما چه برندهایی رو بیشتر توصیه می‌کنید؟ من میخوام هم قیمت خریدم خیلی بالا نباشه و هم کیفیت به حدی باشه که بشه یه سالن 100 متری رو به اندازه کافی وسایل براش خرید. به نظر شما وسایل خیلی گرون تر واقعا تاثیر بالایی توی کیفیت داره یا اینکه ارزش کیفیتی اون نسبت به قیمت خیلی بالا نیست؟
      با تشکر

      • میکروفون های گرون قیمت با برند های اروپایی صرفا دلیل بر خوب بودن تجهیزات نیست
        بلگه کارایی و عمر قطعات د از همه مهمتر خدمات پس از فروش خوب یک کالا میتونه دلیل بر خوب بودنش باشه
        مثل این که ماشینی با قیمت جند میلیارد خری داری کنیم ولی به چند دلیلی نتونیم ازش استفاده کنیم
        مثلا نبود علم کافی . عدم ساپورت کارخانه اصلی در کشور و نبود قطعات حیاتی .
        اول از همه تعداد شرکت کنندگان و نوع کاربری شما در سالن بسیار در طرح مهم است . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تماستتون رو بدین تا دقیق تر توضیح بدیم

    • ببخشید میشه راجع به سالن آمفی تئاتر بیشتر توضیح بدید؟ چه فرقی با سالن همایش داره؟ تجهیزات به کار رفته داخلشون فرق داره یا طراحیشون؟ یا اصلا درواقع یکی هستن؟

    • با عرض سلام و ادب
      میخواستم بدونم وسیله هست که توسط آن مدرس بتواند مدارک کاغذی خود را بر روی آن بگذارد و تصویر ان بر روی پرده نمایش داده شود.توضیحا انکه سیستم اتاق کنفرانس شرکت ما از طریق اتصال لپ تاپ به تلویزیون 65 اینچ نصب شده بر روی دیوار می باشد.
      سپاس از شما

      • سلام بله شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 02191018646 در تماس باشید.

      • سلام محمدرضای عزیز برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت پروژه می توانید با شماره 02191018646 در تماس باشید.

      • سلام محمد عزیز شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 02191018646 در تماس باشید.

    • با سلام
      با توجه به اینکه برای سازمان ما خیلی مهمه هیچ کابلی روی میز نباشه آیا استفاده از کنفرانس بی سیم رو پیشنهاد میکنید؟؟؟؟

      • سلام وقتتون بخیر
        با توجه به اینکه کنفرانس های پیشنهادی ما به گونه ای طراحی شدند که پورت RG45 زیر کنفرانس تعبیه شده و تیم نصب طنین سیما جوری راه اندازی را انجام میدهند که هیچ کابلی روی میز دیده نمیشود
        لازم به ذکر است که کنفرانس های بی سیم به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود زیرا دچار قطعی میشوند و نمونه های موجود در بازار با قیمت مقرون به صرفه دارای کیفیت لازم نمی باشند.

    • زاویه چرخش دوربین های کنفرانسی چند درجه ست؟ آیا برای یک سالن 30 متری 1 دوربین کفایت می کند؟

      • سلام وقتتون بخیر
        بله برای یک سالن 30 متری اگر نقطه کوری در سالن نباشد(مثل ستون) یک عدد دوربین کفایت میکند
        زاویه چرخش دوربین ها 270 درجه می باشد

    • شما در زمینه آمفی تئاتر هم به صورت تخصصی فعالیت دارید؟
      یک سالن آمفی تئاتر در مشهد نیاز به تجهیز دارم، ممنون میشم اطلاع بدین.

      • سلام، بله شرکت طنین سیما در زمینه طراحی و تجهیز سالن آمفی تئاتر به صورت تخصصی نیز فعالیت دارد.
        شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با شماره 91018646 در ارتباط باشید.

      • بله موجود داریم، جهت مشاوره می توانید با کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان در تماس باشید. 02191018646

    • برای نصب سیستم ها حتما باید از نیروهای شما کمک بگیریم یا نیروهای ای تی مجموعه ی خودمان هم می‌توانند نصب را انجام دهند؟

      • برای فعال کردن گارانتی سیستم ها حتما باید از کارشناسان طنین سیما استفاده شود. اما اگر نیازی به گارانتی ندارید، می توانید از نیروهای خود مجموعه استفاده کنید.

      • سلام جناب محمدی
        بله علاوه بر بازدید رایگان، مشاوره زیر ساخت رایگان نیز جزو خدمات شرکت طنین سیما می باشد.

    • سلام
      یک سالن کنفرانس 20 نفره داریم در شهر مشهد، در صورت امکان یک استعلام قیمت میخواستم داشته باشم

      • سلام جناب محمودی
        شما می توانید برای مشاوره رایگان و دریافت استعلام با شماره 02191018636 در تماس باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *