معرفی شرکت طنین سیما

شرکت طنین سیما فعالیت خود را از سال 1390 با نام تجاری پاژآوا در زمینه  تجهیــزات صوتی و تصویری سالن های کنفــرانس، آمفی تئاتر و سیستم های پیجینگ آغاز نمود.مجموعه پاژاوا از سال 1398 با هــدف  بهبود و گسترش فضای کسب و کار خود با اضافه کردن خدمات دکوراسیون سالن های کنفرانس و همایش فعالیت رسمــی خود را با نام طنین سیمای پاژ آغاز نمود. شرکت طنین سیــمای پــاژ با به کار گیری کارشناسان مجرب مارکتینگ، فروش، اجرا و خدمات پس از فروش بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به کارفرمایان محترم ارائه می دارد. مهمترین نگرش و ارزش این سازمان تعهد کاری و ایجاد حس رضایت مندی کارفرمایان بوده که در راستای تحقق این مهم تمام تلاش خود را می کند.

سوالات متداول

طنین سیما چه خدماتی ارائه می دهد؟

طنین سیما متخصص طراحی و اجرای صوت، تصویر و نور انواع سالن ها می باشد. تجهیز صوت و تصویر سالن کنفرانس، تجهیز صوت و تصویر سالن همایش، نورپردازی سالن های کنفرانس و همایش، سیستم های پیجینگ، ویدئو وال و SMD، تجهیز صوت و نور سالن های ورزشی، تجهیز سیستم صوت حرفه ای خانگی و ویلایی و … است. پاژآوا آماده اجرای انواع پروژه های صوت و تصویر شماست.

سابقه فعالیت و رزومه طنین سیما چست؟

اعتبار هر مجموعه و شرکتی به رزومه و پیشینه آن شرکت است. طنین سیما افتخار تجهیز سفارت ژاپن، بیمارستان لبافی نژاد، مرکز ناباروری سینا، شهرداری تهران منطقه ۲، سالن همایش کتابخانه ملی، مرکز آموزش عالی سازمان آتش نشانی، ویلاها و منازل شخصی و بسیاری از سازمان و اماکن شخصی و دولتی را در کارنامه خود دارد.

طنین سیما از چه محصولاتی در پروژه ها استفاده می کند؟

این مجموعه امکان استفاده از همه محصولات موجود در بازار را داشته و هیچ محدودیتی در به کار بردن انواع محصولات صوت، تصویر و نور موجود در بازار وجود ندارد. همه محصولات اورجینال و با کیفیت هستند و کیفیت تضمین شده دارند.

نصب تجهیزات صوت

نورپردازی سالن های کنفرانس

سیستم های پیجینگ

تجهیز صوت و تصویر آمفی تئاتر

تجهیز سالن کنسرت

سیستم صوتی اداری

تیم طنین سیما

محمد بابایی

محمد بابایی

مدیر عامل

شماره تماس مستقیم:

09128870079

رومینا دره شوری

رومینا دره شوری

کارشناس فروش

شماره تماس مستقیم:

09905656334

وحید بخت ور

وحید بخت ور

کارشناس فنی و فروش پیجینگ

شماره تماس مستقیم:

09125229936

زهرا فراهی زاده

زهرا فراهی زاده

کارشناس فروش

شماره تماس مستقیم:

09905656332