طراحی و تجهیز سالن کنفرانس

تجهیز سالن کنفرانس


تجهیز سالن کنفرانس، همایش و آمفی تئاتر شامل فراهم کردن تمامی تجهیزات سالن کنفرانس به صورت صوتی، تصویری و اتصالات به شکلی است که پخش صدا و تصویر به بهترین شکل و باکیفیت‌ترین حالت ممکن در اتاق جلسه انجام شود.

وقتی تجهیزات صوتی و تصویری سالن کنفرانس و سیستم کنفرانس وارد بازار شد انقلابی باور نکردنی در اتاق کنفرانس به وجود آورد و خیلی زود جزیی جدایی ناپذیر از اتاق های کنفرانس در سراسر دنیا شد. 

تجهیز سالن همایش از اهمیت ویژه ای برای سازمان ها برخوردار است چرا که جلسات بین کارمندان و رییس و قرارهای تجاری یک امر رایج برای شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. تجهیزات و ملزومات مدیریت جلسات، نقش پررنگی در کاهش چالش های جلسات عمومی دارد.

با راه اندازی اتاق کنفرانس خوب و با تجهیزات کنفرانس با کیفیت، رسمیت کاملی را به جلسه اعطا می کنید و به همه می فهمانید که در یک پروسه جدی قرار گرفته اند.

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت خدمات مشاوره‌ای رایگان، فرم زیر را پر کنید.


    جدول محتوا

    وقتی تعداد شرکت کنندگان در جلسه همایش زیاد می شود کنترل جلسه نیز سخت شده و اینجاست که یک سیستم کنفرانس کارآمد به شدت مورد نیاز شما خواهد بود. سیستمی که بتواند تعداد شرکت کنندگان فعال را کنترل کند، وقایع را ضبط و رکورد کند، صفحه نمایش را برای اجرای فایل پاورپوینت کنترل کند و بسیاری از مسائل دیگر که تجهیزات کنفرانس مناسب می تواند آن ها را رفع کند.

    در ادامه با طنین سیما همراه باشید تا تجهیزات سالن همایش و کنفرانس را با هم بررسی کنیم.

    confranse
    سالن کنفرانس

    سیستم کنفرانس دیجیتال و آنالوگ

    سالن های کنفرانس یکی از نیازهای سازمان ها، ادارات، شرکت های دولتی و خصوصی و … می باشد. سیستم سالن کنفرانس به دو بخش آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شود. سییستم آنالوگ صرفا برای پخش صدا استفاده می شود ولی سیستم دیجیتال امکانات بی نظیری مانند رای گیری، اتوترک (چرخش خودکار دوربین به سمت میکروفون در حال استفاده)، ترجمه همزمان، حضورغیاب و … دارد.

    معمولا به دلیل ضعیف بودن صدای میکروفن های داخلی این سیستم ها، مشتری ها دوست دارند تا سیستم اضافی بلندگو نیز به همراه سیستم کفرانس نصب کنند. این مجموعه شامل یک یا چند میکروفون رییس جلسه و تعدادی شرکت کننده است.

    تفاوت میکروفون سیستم کنفرانس دیجیتال و آنالوگ

    یکی از صلی ترین تجهیزاتی که در سالن های کنفرانس برای استفاده در همایش ها و جلسات استفاده می شود، میکروفون های سیستم کنفرانس دیجیتال و آنالوگ می باشد. به عبارت دیگر میکروفن های کنفرانسی جزو اجزای مهم سیستم صوتی کنفرانس می باشند و به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم می شوند. میکروفن های دیجیتال دارای امکانات پشتیبانی از دوربین های هوشمند، امکان فیلم برداری هوشمند و ضبط تصویر از جلسه را برای کاربران فراهم می کنند. همچنین با توجه به مدل و امکانات سیستم ، توانایی دسته بندی تصویری جلسه را خواهند داشت. یکی دیگر از تفاوت های میکروفن های کنفرانسی آنالوگ و دیجیتال، به سیستم حضور غیاب و رای گیری جلسات می توان اشاره کرد. میکروفن های دیجیتال قابلیت های به مراتب بیشتری در اختیار خواهند گذاشت و به همین جهت قیمت به مراتب بیشتری دارند.

    چه چیزی شرکت طنین سیما را در مقایسه با رقبا متمایز کرده است؟

    در حال حاضر بسیاری از شرکت هایی که در زمینه تجهیز سالن کنفرانس، سالن همایش، آمفی تئاتر و … فعالیت می کنند، مشاوره رایگان را در دستورالعمل های خود دارند. اما شرکت طنین سیما به غیر از مشاوره رایگان یک بازدید رایگان از سالن کنفرانس شما به عمل می آورد که می توان گفت تنها شرکت موجود در ایران می باشد. همچنین این بازدید رایگان با آوردن تجهیزات به همراه می باشد. به زبان ساده می توان گفت شرکت طنین سیما یک دموی رایگان با تجهیزات برای شما به عمل می آورد. در آخر شما تصمیم می گیرید که با شرکت ما کار خواهید کرد. مشاورین ما مشتاق شنیدن صدای شما هستند تا به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی کنند.

    خرید تجهیزات سالن کنفرانس و نکاتی که باید در نظر بگیرید

    • متراژ سالن جلسه
    • آیا نیاز به سیستم اتوتِرَک (فیلمبرداری خودکار از جلسه) دارید؟
    • آیا نیاز به سیستم ویدئو کنفرانس دارید؟
    • بودجه شما برای تجهیزات کنفرانس چه میزان است؟
    • آیا نیاز به یک نمایشگر ویدیویی در اتاق کنفرانس و همایش هستید؟
    • چه نوع صوت جانبی ای را می پسندید؟
    خرید تجهیزات سالن کنفرانس

    لیست تجهیزات صوتی و تصویری سالن کنفرانس

    1- میکروفون کنفرانس

    کیفیت صدای خروجی ارتباط کاملا مستقیمی با کنسول ورودی صدا دارد؛ بنابراین اهمیت ورودی صدا کاملا مشخص بوده و واضح است که نقطه شروع رسیدن به این هدف، اصلی ترین تجهیزات صوتی سالن کنفرانس یعنی؛ میکروفون مناسب به کار رفته در سیستم کنفرانس است.

    نقشه سیستم کنفرانس
    سیستم کنفرانس – نقشه استفاده از سیستم کنفرانس در اتاق های جلسات

    اصلی ترین نوع میکروفون کنفرانس که در سالن های کنفرانس استفاده می شود میکروفون های رومیزی هستنند. بعضی از ویژگی ها در میکروفن های کنفرانس مانند کاهنده نویز، پ گیر و قابلیت جا به جایی میکروفن جهانی بوده ولی نکته حائز اهمیت این است که بتوانیم میکروفون مناسبی را انتخاب کنیم که مناسب ما و نیازهایمان باشد. زیبایی نیز یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب میکروفن مناسب است.

    2- دوربین

    برای ضبط تصویر در سالن کنفرانس، همایش و آمفی تئاترها نیاز به دوربین هایی ویژه است. این سبک ضبط تصویر در سالن کنفرانس به این صورت است که دوربین های مخصوص این کار بر روی پایه ای نصب شده و به صورت اتوماتیک تصویر شخصی را که صحبت می کند می تواند بر روی نمایشگر نشان دهد و یا اینکه در رکوردر ضبط کند. به این روش اتوتِرَک می گویند.

    تجهیز سالن کنفرانس
    دوربین اتاق کنفرانس

    بخوانید: دوربین رباتیک

    3- صوت جانبی و اسپیکر سالن کنفرانس

    اتاق کنفرانس و سالن همایش بسته به بزرگی و کوچکی ای که دارد نیازمند سیستم صوت برای پخش هر چه بهتر صدا در اتاق می باشد. وضوح بالای صدا در سالن کاملا بستگی به صوت جانبی دارد و بدون وجود این سیستم، صدای خروجی سیستم کنفرانس بسیار ضعیف بوده و نیازهای شما را برطرف نمی کند. اجزای این سیستم صوت جانبی شامل موارد زیر می باشد.

    1.   بلندگوهایی که در سالن نصب می شود
    2.  آمپلی فایر برای تقویت صدا و ارسال به بلندگو
    3.  میکسر برای تنظیم حجم صدا و ورودی های مختلف (میکروفن ، DVD ، …)
    4.  یک میکروفون بی سیم نیز به کسانی که دسترسی به کنسول های رومیزی ندارند نیاز است

    4- نمایشگر (مانیتور)

    از خرید بسیاری از وسایل اتاق کنفرانس می توان صرف نظر کرد ولی نمایشگر قطعا یکی از این وسایل نیست. یک تلوزیون و مانیتور با کیفیت برای ویدئو کنفرانس و همچنین نمایش مالتی مدیای مختلف با کیفیت حتما نیازتان می شود. خرید یک مانیتور و نصب آن بر روی دیوار چیزی است که از آن پشمان نخواهید شد.

    5- مانیتور سالن کنفرانس یا لیفت مانیتور (بالابر مانیتور)

    بالابر نمایشگر که با نام‌های مانیتور میز کنفرانس، لیفت مانیتور، آسانسور مانیتور و… نیز شناخته می‌شود دستگاهی است که جهت نصب یا پنهان نمودن مانیتورها درون میزهای کنفرانس استفاده می‌شود.

    لیفت مانیتور - مانیتور مخصوص میز کنفرانس
    مانیتور مخصوص اتاق کنفرانس

    این دستگاه به هنگام نیاز، مانیتورها را از میز خارج کرده و تصاویر مد نظر کاربران را نمایش می دهد و زمانی که نیازی به نمایشگرها نیست، برای جلوگیری از اشغال فضا و حفظ زیبایی میز کنفرانس، مانیتورها را در درون میز کنفرانس پنهان می شوند. این دستگاه استفاده از زیادی در سالن های همایش حرفه ای نیز دارد.

    6- ویدئو پروژکتور

    اگر شرکت کننده های اتاق کنفرانس از چند نفر بیشتر باشد نمایشگر کافی نبوده و حتما باید یک پروژکتور با کیفیت در اتاق داشته باشید. پروژکتورهای امروزی پیشرفت های چشمگیری کرده اند و بسیاری از پروژکتورها نیازی به خاموش کردن نور اتاق ندارند. پرده پروژکتور نیز از وسایلی است که به آن نیاز خواهید داشت. امروزه از پرده های با کیفیتی استفاده می شود که با استفاده از یک موتور که در آن تعبیه شده است به راحتی می توان کنترل بالا و پایین آوردن آن را در دست گرفت. در سالن های همایش با توجه به فضایی که قرار است پروژکتور پوشش دهد، می توان از انواع پروژکتورها استفاده کرد.

    تجهیز سالن کنفرانس
    ویدئو پروژکتور

    بخوانید: سینمای خصوصی جهت مجتمع ها

    7- پنل رومیزی VSP

    کاربرد اصلی پنل رومیزی در سالن های کنفرانس و همچنین اتاق های جلسات می باشد. در سالن های کنفرانس این پنل رومیزی به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز صدا و تصویر را از دستگاه همراه خود ( لپ تاپ یا وسیله ای که دارای خروجی تصویر یا صدا باشد)  با دیگران به اشتراک بگذارند. از دیگر کاربردهای پنل VSP می شود به استفاده در کلاس های آموزشی و اتاق مدیریت اشاره کرد. این پنل ها در آمفی تئاترها نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

    پنل رومیزی vsp
    پنل رومیزی VSP

    پنل VSP پورت های VGA، HDMI، AV، LAN، USB، پورت صدا، خروجی برق و … را در خود جای داده است.

    برندهای تولید کننده تجهیزات کنفرانس

    کارخانه های مختلف تولید تجهیزات صوت کنفرانس ، محصولات متنوع و با کیفیت و امکانات مختلف تحت نام برندهای متفاوت طراحی و تولید می کنند. معروف ترین برندهای بازار عبارتند از: بیرداینامیک (Beyerdynamic) ،  دی اند دی (D&D) ، لم (LEM) ، بوش (Bosch) ، تلویک (Televic) ، سی اند دی (C&D) ، سنهایزر (Sennheiser) ، بهرینگر (Behringer) ، تایدن (Taiden) و … . همه این برندها بسته به ویژگی های مختلف، قیمت های متفاوتی نیز دارند ولی به جرئت می توان گفت همه این محصولات بسیار خوب و با کیفیت هستند.

    برندهای تولید کننده تجهیزات کنفرانس
    برند های تولید کننده تجهیزات سالن کنفرانس

    تجهیزات سالن کنفرانس شهرداری و شورای شهر

    شهرداری و شورای شهر بدون سالن کنفرانس قابل تصور نیست! هر چه اهمیت نشست و کنفرانس بالاتر برود به تجهیزات کنفرانس حرفه ای تری نیزبرای طراحی سالن کنفرانس نیاز است. این سیستم کنفرانس دارای یک رییس جلسه، تعدادی شرکت کننده و سیستم مدیریت جلسه حرفه ای می باشد. جلسات شهرداری و شورای شهر با توجه به اهمیتی که دارند نیاز به یک سیستم کنفرانس پیشرفته و حرفه ای دارند.

    تجهیزات سالن کنفرانس شهرداری و شورای شهر
    تجهیزات سالن کنفرانس شهرداری

    سیستم اتوماتیک میکروفون کنفرانس نقطه شروع تجهیز اتاق کنفرانس شهرداری است. قابلیت میدیریت جلسه شهرداری با کم کردن (تنظیم کردن) تعداد سخنگوها این اطمینان را به رییس جلسه می دهد که بتواند جلسه کنفرانس را راحت تر مدیریت کند و این اطمینان حاصل شود که هر کس سر وقت خودش و با نظم سخن می گوید. همچنین بسیاری از سیستم های کنفرانس این امکان را به رییس جلسه می دهند تا نسبت به سایر سخنگوها اولویت بالاتری داشته باشد.

    (راهنمای انتخاب بهترین میکروفون کنفرانس را اینجا بخوانید)

    سیستم کنفرانس شهرداری از یک میکروفون کنفرانس رییس جلسه، تعدادی میکروفن شرکت کننده، یک دستگاه دیجیتال مدیریت کنفرانس و تعدادی بلندگو تشکیل می شود. با توجه به حساسیت جلسات نیاز به یک رکوردر برای ضبط جلسه نیز احساس می شود. در این نوع مکان های دولتی نیاز به نمایشگر تصویر برای ارائه، سیستم صوت جانبی و یک میکروفون بی سیم برای جا به جایی آسان بین شرکت کنندگان نیاز است.

    عکس سالن کنفرانس

    سالن کنفرانس
    تجهیزات سالن کنفرانس
    تجهیزات سالن کنفرانس
    تجهیز سالن همایش و کنفرانس
    نمای کلی سالن کنفرانس
    تجهیز کردن سالن کنفرانس

    صندلی

    صندلی یکی از مهمترین تجهیزات سالن همایش است و نقش مهمی در طراحی سالن کنفرانس و همایش دارد چرا که اولا باعث می شود هارمونی بین طراحی بخش های مختلف رعایت شود و بحث مهم تر این است که راحتی شرکت کنندگان سالن جلسه تضمین می شود. صندلی به کار رفته در سالن کنفرانس، همایش، آمفی تئاتر، سینما با هم تفاوت‌هایی دارند و هر کدام مناسب استفاده در جای خاصی است.

    ارائه خدمات در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، کردستان، گیلان، مازندران، بندرعباس، لرستان، کرمانشاه، کرمان و همه استان ها و شهرهای ایران بزرگ را از ما بخواهید.

    صندلی کنفرانس
    صندلی

    بخش ورودی و خروجی سالن

    ورودی سالن همایش بخش مهمی از معماری ساخت سالن است. برخی از سالن‌ها تنها یک درب دارند که ورود و خروج از همان درب انجام می‌شود ولی برخی از سالن‌ها نیز دو درب دارند که یکی از آن ها برای ورود و یکی برای خروج استفاده می‌شود.

    برخی از سالن ‌های همایش و آمفی تئاتر به دلیل وسعت بیشتر نیاز به چندین ورودی و خروجی دارند.

    بهتر است ورودی و خروجی سالن جدا از هم باشند و عرض لازم برای درب‌ها به ازای هر 100 نفر به اندازه 80 الی 100 سانتی متر است.

    بخش پذیرش حضار

    اتاق و یا بخش پذیرش حضار باید در ابتدای ورودی سالن و یا به نحوی باشد که دسترسی آن قبل از ورود به سالن برای شرکت کنندگان به راحتی امکان پذیر باشد. سعی شود در صورت امکان فضایی کافی را به این کار اختصاص دهید چرا که قبل از شروع برنامه و بعد از شروع آن، شاهد تجمع شرکت کنندگان خواهید بود پس بهتر است تجهیزات سالن آمفی تئاتر خود مطمئن شوید.

    کفپوش سالن همایش

    کفپوش‌ها در سالن همایش و آمفی تئاتر از حیث زیبایی شناختی و همچنین کاهش سر و صدا اهمیت زیادی دارند. کفپوش ها در سه نوع اصلی لمینیتی، چوب پنبه‌ای و کفپوش اپوکسی در سالن‌ها استفاده می شوند و بعضی سالن‌ها نیز برای کاهش هزینه‌ها از انواع موکت استفاده می کنند. البته اتاق های کنفرانس جلسه معمولا پوشش سنگ دارند.

    معماری سالن همایش یا آمفی تئاتر

    تجهیز سالن آمفی تئاتر در بخش معماری بسته به تعداد نفرات و کاربری آنها متفاوت می باشد. نکته قابل توجه این است که در سالن های کوچک تعداد نفرات کم و طول کم سالن نیاز به شیب بندی نمی باشد. اما در سایر سالن های بزرگتر توجه به شیب بندی و دید افراد شرکت کننده به استیج، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    نورپردازی در تجهیز اتاق کنفرانس

    یکی از موارد مهم هنگام تجهیز کردن سالن کنفرانس بدون شک نورپردازی صحیح و مناسب برای سالن است. در واقع می توان گفت باید به روشنایی و میزان نور اتاق توجه داشته باشید. اغلب افراد کم تجربه به این نکته هیچ گونه توجهی ندارند از همین رو بدون شک کارایی سالن کنفرانس پایین می آید. جهت تجهیز سالن کنفرانس توجه داشته باشید اگر سالن پنجره دارد در زمان استفاده از ویدئو پروژکتور باید راهکار های صحیحی را در نظر داشته باشید و از پرده هایی استفاده کنید که بتواند به خوبی جلوی نور را بگیرد. به طور کلی می توان گفت سیستم نورپردازی و لامپ های استفاده شده باید حتما مطابق با استاندارد های لازم باشد.

     اگر نور اتاق کنفرانس کم باشد بدون شک باعث خستگی کارکنان شده بنابراین باید نحوه نورپردازی به شکلی باشد که اگر تمام پنجره ها پوشیده شده باشد باید نور کاملا مناسب فراهم باشد. اغلب شرکت ها در زمان طراحی و  تجهیز سالن کنفرانس برای جلوگیری از سر و صدای بیرون تمایل دارند از پرده هایی استفاده شود که پنجره را به طور کامل پوشش دهد در واقع این یک اصول و راهکار کاملا اشتباهی است چرا که برای کاهش سر و صدای بیرون می توان از عایق های صوتی بر روی دیوارها و درز های پنجره استفاده کرد. در واقع این ابزار تا حد قابل توجهی سالن کنفرانس را به حد استاندارد و معقول می رساند.

    آکوستیک سازی در معماری سالن آمفی تئاتر و همایش

    در معماری سالن های آمفی تئاتر و سالن های کنفرانس، توجه به آکوستیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آکوستیک سازی سالن نیاز به محاسبات تخصصی دارد که بسته با پارامترهایی که محاسبات به ما نشان می دهد، با استفاده از نوع، روش اجرا، استفاده از متریال های ویژه، جاذب صوت و همچنین با توجه به مسائل زیباشناسی و المان های مرتبط با سالن طراحی و آکوستیک سازی سالن را انجام داد.

    نصب و راه اندازی تجهیزات سالن کنفرانس

    همانطور که می دانید تجهیزات صوتی و تصویری سالن های همایش و کنفرانس به طور کلی تجهیزاتی پیچیده و پرشماری هستند. در زمان راه اندازی تجهیزات توجه داشته باشید نصب تجهیزات سالن های کنفرانس و همایش امری کاملا تخصصی است. و تنها افراد با تجربه و آموزش دیده می توانند مراحل نصب این تجهیزات را به خوبی انجام دهند.

     این نکته مهم را در نظر داشته باشید تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری این سالن ها بسیار پیچیده است از همین رو کابل کشی، ایجاد هماهنگی مناسب و انتخاب صحیح قرار گفتن هر یک از تجهیزات باید توسط یک تیم با تجربه و حرفه ای صورت گیرد شما عزیزان می توانید با انتخاب شرکت طنین سیما، نیاز های خود را در این زمینه مرتفع سازید. در صورتی که اطلاعات کافی و تخصصی در رابطه با تجهیز سالن کنفرانس ندارید می توانید به راحتی از اطلاعات و راهنمایی های مشاوران شرکت ما بهره مند شوید. بدون شک استفاده از خدمات مشاوره باعث می شود بتوانید انتخاب هایی اصولی و دقیقی را داشته باشید.

    تعدادی از پروژه های انجام شده توسط طنین سیما

    • تجهیز سالن چند منظوره همایش و آمفی تئاتر سفارت ژاپن
    • سالن کنفرانس بیمارستان لبافی نژاد
    • تجهیز کردن اتاق جلسه اداره بنادر و کشتیرانی ایران
    • خانه فرهنگ شهید صدوقی یزد
    • سالن آمفی تئاتر آتش نشانی تهران
    • سالن ساختمان مرکزی بانک سامان
    • و بسیاری از پروژه‌های دولتی و خصوصی

    برای مشاهده تمامی پروژه های انجام شده توسط شرکت طنین سیما می توانید به صفحه نمونه کارها مراجعه نمایید.

    سخن پایانی

    تجهیزات متنوعی در اتاق کنفرانس و سالن همایش وآمفی تئاتر استفاده می شود. بعضی از آن ها کاملا ضروری بوده و بعضی دیگر برای راحتی و یا زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. طنین سیما با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله در امر فروش این اطمینان را به شما می دهد که با نیازسنجی دقیق از محصولات سیستم کنفرانس مورد نیاز شما، بهترین امکانات را برای شما عزیزان به ارمغان می آوریم؛ به نحوی که ضمن رفع همه نیازهایتان هزینه اضافی برای اقلام غیرملزوم هزینه نکنید. برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت سیستم کنفرانس حتما با ما تماس بگیرید.

    سوالات متداول

    1. چرا به سالن کنفرانس نیاز داریم؟
      وقتی شرکت کنندگان جلسه زیاد می شوند، کنترل جلسه نیز سخت شده و اینجاست که یک سیستم کنفرانس کارآمد به شدت مورد نیاز شما خواهد بود. سیستمی که بتواند شرکت کنندگان را کنترل کند، صدا و تصویر جلسه را ضبط کند، صفحه نمایش را برای اجرای فایل پاورپوینت کنترل کند و هر لوازم دیگری که در بهبود تجربه استتفاده از سالن مورد نیاز است.
    2. چه نکاتی را باید هنگام تجهیز سالن کنفرانس در نظر گرفت؟
      متراژ سالن، قابلیت ضبط صد و تصویر، کیفیت تجهیزات مورد استفاده، پروژکتور و پرده نمایش، سیستم ویدئو کنفرانس، برند و صوت جانبی سالن از جمله نکاتی است که هنگام تجهیز سالن کنفرانس باید به آن های توجه شود.
    3. تجهیزات اصلی مورد استفاده در اتاق کنفرانس چه محصولاتی است؟
      تجهیزات اصلی شامل سیستم کنفرانس، صوت جانبی و موسیقی پس زمینه، دوربین و رکوردر، ویدئوپروژکتور، نمایشگر، لیفت مانیتور، باکس VSP و پرده نمایش است.
    4. چه عواملی در قیمت تجهیز سالن کنفرانس موثر است؟
      تخمین قیمت تجهیزات سالن کنفرانس به فاکتورهای زیادی از جمله تعداد کنسول‌های میکروفون، آنالوگ یا دیجیتال بودن، قابلیت رای گیری، تعداد دوربین های به کار گرفته شده در سیستم اتوترک، متراژ سالن جهت طراحی سیستم صوت جانبی، سطح کیفی تجهیزات به کار گرفته شده، برند آن ها و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد.
    5. برای دریافت مشاوره با کجا تماس بگیرم؟
      برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 09128870079 و یا 02191018646 شرکت طنین سیما تماس بگیرید. از شیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد.

    ویدئو تجهیز سالن کنفرانس با طنین سیما

    در این ویدئو شما عزیزان می توانید با نمونه طراحی، ساخت و تجهیز اتق کنفرانس توسط تیم طنین سیما آشنا شوید. 

    سوالات رایج درباره تجهیز سالن کنفرانس

    وقتی شرکت کنندگان جلسه زیاد می شوند، کنترل جلسه نیز سخت شده و اینجاست که یک سیستم کنفرانس کارآمد به شدت مورد نیاز شما خواهد بود. سیستمی که بتواند شرکت کنندگان را کنترل کند، صدا و تصویر جلسه را ضبط کند، صفحه نمایش را برای اجرای فایل پاورپوینت کنترل کند و هر لوازم دیگری که در بهبود تجربه استتفاده از سالن مورد نیاز است.

    متراژ سالن، قابلیت ضبط صد و تصویر، کیفیت تجهیزات مورد استفاده، پروژکتور و پرده نمایش، سیستم ویدئو کنفرانس، برند و صوت جانبی سالن از جمله نکاتی است که هنگام تجهیز سالن کنفرانس باید به آن های توجه شود.

    تجهیزات اصلی شامل سیستم کنفرانس، صوت جانبی و موسیقی پس زمینه، دوربین و رکوردر، ویدئوپروژکتور، نمایشگر، لیفت مانیتور، باکس VSP و پرده نمایش است.

    تخمین قیمت تجهیزات سالن کنفرانس به فاکتورهای زیادی از جمله تعداد کنسول‌های میکروفون، آنالوگ یا دیجیتال بودن، قابلیت رای گیری، تعداد دوربین های به کار گرفته شده در سیستم اتوترک، متراژ سالن جهت طراحی سیستم صوت جانبی، سطح کیفی تجهیزات به کار گرفته شده، برند آن ها و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد.

    برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 09128870079 و یا 02191018646 شرکت طنین سیما تماس بگیرید. از شیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد.

    تیم مهندسی طنین سیمامشاهده نوشته ها

    مجموعه طنین سیمای پاژ متخصص در امور تجیهز سیستم صوت، تصویر و نور حرفه ای سالن کنفرانس، سالن همایش و آمفی تئاتر، سالن‌ سینما، سالن اجتماعات و ... با بیش از 10 سال تجربه در خدمت شماست.

    32 دیدگاه

    • سلام خسته نباشید. مطلبتون جامع و کامل بود. میخواستم بدونم توی سالن کنفرانس شما چه برندهایی رو بیشتر توصیه می‌کنید؟ من میخوام هم قیمت خریدم خیلی بالا نباشه و هم کیفیت به حدی باشه که بشه یه سالن 100 متری رو به اندازه کافی وسایل براش خرید. به نظر شما وسایل خیلی گرون تر واقعا تاثیر بالایی توی کیفیت داره یا اینکه ارزش کیفیتی اون نسبت به قیمت خیلی بالا نیست؟
      با تشکر

      • میکروفون های گرون قیمت با برند های اروپایی صرفا دلیل بر خوب بودن تجهیزات نیست
        بلگه کارایی و عمر قطعات د از همه مهمتر خدمات پس از فروش خوب یک کالا میتونه دلیل بر خوب بودنش باشه
        مثل این که ماشینی با قیمت جند میلیارد خری داری کنیم ولی به چند دلیلی نتونیم ازش استفاده کنیم
        مثلا نبود علم کافی . عدم ساپورت کارخانه اصلی در کشور و نبود قطعات حیاتی .
        اول از همه تعداد شرکت کنندگان و نوع کاربری شما در سالن بسیار در طرح مهم است . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تماستتون رو بدین تا دقیق تر توضیح بدیم

    • ببخشید میشه راجع به سالن آمفی تئاتر بیشتر توضیح بدید؟ چه فرقی با سالن همایش داره؟ تجهیزات به کار رفته داخلشون فرق داره یا طراحیشون؟ یا اصلا درواقع یکی هستن؟

    • با عرض سلام و ادب
      میخواستم بدونم وسیله هست که توسط آن مدرس بتواند مدارک کاغذی خود را بر روی آن بگذارد و تصویر ان بر روی پرده نمایش داده شود.توضیحا انکه سیستم اتاق کنفرانس شرکت ما از طریق اتصال لپ تاپ به تلویزیون 65 اینچ نصب شده بر روی دیوار می باشد.
      سپاس از شما

      • سلام بله شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 02191018646 در تماس باشید.

      • سلام محمدرضای عزیز برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت پروژه می توانید با شماره 02191018646 در تماس باشید.

      • سلام محمد عزیز شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 02191018646 در تماس باشید.

    • با سلام
      با توجه به اینکه برای سازمان ما خیلی مهمه هیچ کابلی روی میز نباشه آیا استفاده از کنفرانس بی سیم رو پیشنهاد میکنید؟؟؟؟

      • سلام وقتتون بخیر
        با توجه به اینکه کنفرانس های پیشنهادی ما به گونه ای طراحی شدند که پورت RG45 زیر کنفرانس تعبیه شده و تیم نصب طنین سیما جوری راه اندازی را انجام میدهند که هیچ کابلی روی میز دیده نمیشود
        لازم به ذکر است که کنفرانس های بی سیم به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود زیرا دچار قطعی میشوند و نمونه های موجود در بازار با قیمت مقرون به صرفه دارای کیفیت لازم نمی باشند.

    • زاویه چرخش دوربین های کنفرانسی چند درجه ست؟ آیا برای یک سالن 30 متری 1 دوربین کفایت می کند؟

      • سلام وقتتون بخیر
        بله برای یک سالن 30 متری اگر نقطه کوری در سالن نباشد(مثل ستون) یک عدد دوربین کفایت میکند
        زاویه چرخش دوربین ها 270 درجه می باشد

    • شما در زمینه آمفی تئاتر هم به صورت تخصصی فعالیت دارید؟
      یک سالن آمفی تئاتر در مشهد نیاز به تجهیز دارم، ممنون میشم اطلاع بدین.

      • سلام، بله شرکت طنین سیما در زمینه طراحی و تجهیز سالن آمفی تئاتر به صورت تخصصی نیز فعالیت دارد.
        شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با شماره 91018646 در ارتباط باشید.

      • بله موجود داریم، جهت مشاوره می توانید با کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان در تماس باشید. 02191018646

    • برای نصب سیستم ها حتما باید از نیروهای شما کمک بگیریم یا نیروهای ای تی مجموعه ی خودمان هم می‌توانند نصب را انجام دهند؟

      • برای فعال کردن گارانتی سیستم ها حتما باید از کارشناسان طنین سیما استفاده شود. اما اگر نیازی به گارانتی ندارید، می توانید از نیروهای خود مجموعه استفاده کنید.

      • سلام جناب محمدی
        بله علاوه بر بازدید رایگان، مشاوره زیر ساخت رایگان نیز جزو خدمات شرکت طنین سیما می باشد.

    • سلام
      یک سالن کنفرانس 20 نفره داریم در شهر مشهد، در صورت امکان یک استعلام قیمت میخواستم داشته باشم

      • سلام جناب محمودی
        شما می توانید برای مشاوره رایگان و دریافت استعلام با شماره 02191018636 در تماس باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *