بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس

راهنمای خرید بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس


امروزه دوربین ویدئو کنفرانس و یا وب کم از ابزار هایی هستند که برای استفاده در جلسات ویدئو کنفرانس طراحی شده اند. وب کم در حال حاضر یکی از کاربردی ترین اجزای سالن کنفرانس محسوب می شود. خرید وب کم کنفرانس روز به روز بیشتر می شود اما ما به عنوان خریدار این محصول باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ کدام ویژگی ها را در اولویت قرار دهیم؟ بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس کدام است؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات با ما در این مطلب همراه باشید.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید پیش از آنکه به خرید وب کم بپردازید بهتر است در ابتدا نیاز های خود و شرکت را در نظر بگیرید. به طور کلی می توان گفت وب کم ها از ابزار های برقراری ارتباط تصویری هستند که برای انواع جلسات و ویدئو کنفرانس، تماس تصویری و.. کاربرد دارند. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا به معرفی بهترین وب کم بپردازیم.

معرفی بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس

فروش وب کم ها در چند سال اخیر افزایش پیدا کرده و به همین دلیل برند های مختلفی تولید وب کم را آغاز کرده اند. در زمان خرید بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. وب کم در واقع به دوربینی گفته می شود که به وسیله آن می توان ارتباط تصویری برقرار کرد. وب کم ها انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها علاوه بر داشتن قطعات اصلی دارای قطعات جانبی نیز می باشند. در این صورت قابلیت های بیشتری به در اختیار شما قرار می دهند.

فراموش نکنید دوربین، پایه نگهدارنده و میکروفن از اصلی ترین بخش های وب کم محسوب می شود. شما عزیزان اگر به دنبال برگزاری یک کنفرانس با کیفیت بالا هستید بهتر است از وب کم سالن کنفرانس که بسیار تخصصی و حرفه ای است استفاده نمایید. در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین وب کم های موجود در بازار خواهیم پرداخت:

  • وب کم ویدئو کنفرانس Aukey pc-w3
  • ریزر مدل kiyo
  • وب کم Microsoft lifecam studio
  • Anker power conf c300
  • وب کم ویدئو کنفرانس ای فورتک مدل pk-930h
  • وب کم جنیوس مدل facecam 1000x
  • پیپل لینک مدل v71c
  • وب کم ای فورتک مدل pk-900h
  • ال ویژن مدل xjy-c105
وب کم مناسب برای ویدئوکنفرانس
آشنایی با بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس

وب کم ویدئو کنفرانس Aukey pc-w3

یکی از بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس بدون شک وب کم مدل Aukey pc-w3 است. این وب کم با سایز کوچک خود و قابلیت های متنوع در لیست بهترین وب کم ها قرار دارد. ویژگی های این وب کم برای استفاده روزانه و عادی بسیار مناسب است. خصوصیات این محصول به این صورت است که یک لنز 2 مگاپیکسلی دارد که حداکثر رزولوشن تصویر 1080p را به خوبی ضبط می کند.

این وب کم همچنین با دارا بودن قابلیت تصحیح رنگ خودکار می تواند تصاویری شفاف و با کیفیت را ضبط کند. علاوه بر این موارد این وب کم قابلیت چرخش 360 درجه نیز به همراه دارد و به کاربران این امکان را می دهد به راحتی بتوانند زاویه قرار گیری لنز را تنظیم کنند. امکانات وب کم Aukey pc-w3 شامل حداکثر رزولوشن، دارای میکروفن، نوع رابط usb، کیفیت دوربین 2 مگاپیکسل و قابلیت auto focus می باشد.

انتخاب وب کم Aukey-pc-w3
وب کم مدل Aukey-pc-w3

وب کم ریزر مدل kiyo

یکی دیگر از بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس مدل kiyo است. این وب کم از کیفیت بالایی برای مکالمات تصویری برخوردار است و همچنین برای استریم و پخش زنده گیمرها مناسب است. اولین موردی که در این وب کم توجه افراد را به خود جلب می کند بدون شک رینگ لایت و یا حلقه نور دور وب کم است که باعث می شود هر میزان نور تا حد زیادی ثابت بماند.

مورد دیگر از ویژگی های این وب کم مربوط به کیفیت تصویر برداری است که می تواند تصاویری با جزئیات دقیق را با رزولوشن فول اچ دی به راحتی ضبط کند. در زمان خرید این وب کم توجه داشته باشید کیفیت ضبط صدا کمی پایین است از همین رو بهتر است در کنار این محصول از یک میکروفون جداگانه برای ضبط صدا استفاده کنید.

انتخاب وب کم ریزر مدل kiyo
وب کم ویدئو کنفرانس ریزر مدل kiyo

وب کم ویدئو کنفرانس Microsoft lifecam studio

سومین مورد از لیست بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس بدون شک مدل Microsoft lifecam studio است. این شرکت وب کم های خود را جهت برقراری ارتباط تصویری در جلسات کاری آنلاین طراحی کرده است. همچنین برای داشتن تصویر با کیفیت بالا از یک لنز شیشه ای با حداکثر رزولوشن در طراحی این وب کم استفاده شده است. وب کم مدل Microsoft lifecam studio جهت ارائه تصویر با کیفیت بالا به دو تکنولوژی مجهز شده است. این شرکت همچنین در وب کم های خود از یک میکروفون نیز برای ضبط صدا استفاده کرده تا کاربر را از خرید میکروفن جداگانه بی نیاز کند. در ادامه با امکانات اصلی این وب کم آشنا خواهید شد:

  • دارای حداکثر رزولوشن 1080p
  • کیفیت دوربین 5 مگاپیکسل
  • دارای نوع رابط usb
  • دارای میکروفون
  • قابلیت autofocus
انتخاب وب کم مدل Microsoft-lifecam-studio
وب کم ویدئو کنفرانس مدل Microsoft-lifecam-studio

وب کم جنیوس مدل facecam 1000x

وب کم مدل facecam 1000x در لیست بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس قرار دارد. این وب کم امکان برقراری تماس تصویری را از بستر اینترنت برای شما فراهم می کند. در واقع این محصول از طریق درگاه usb به رایانه متصل می شود و شما را برای تهیه تصاویر ویدئویی به خوبی همراهی می کند. این وب کم همچنین از حسگر نوع cmos برخوردار است و می تواند به راحتی تصاویر را با کیفیت hd دریافت کند. فرمت ذخیره سازی در این وب کم با حجم پایین و کیفیت رنگ بالا است. وب کم مدل facecam 1000x همچنین از یک میکروفرون برای دریافت صدا بهتر برخوردار است از همین رو نیازی به خرید میکروفون جداگانه نیست.

انتخاب وب کم مدل facecam-1000x
وب کم ویدئو کنفرانس مدل facecam-1000x

نکات مهم برای خرید وب کم ویدئو کنفرانس

همانطور که گفته شد برای شما به بررسی بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس پرداختیم. این نکته مهم را در نظر داشته باشید قبل از خرید وب کم باید به برخی موارد توجه کنید. در ادامه به چند نکته اساسی در زمان خرید وب کم ویدئو کنفرانس اشاره خواهیم کرد:

  • توجه به کیفیت ضبط و پخش وب کم
  • بررسی کیفیت تصویر وب کم
  • توجه به کیفیت میکروفن وب کم ویدئو کنفرانس
  • قیمت اقتصادی و ارزان
  • دارای فناوری بلوتوث و nfc
  • قابلیت تنظیم نور در شرایط نوری کم
  • امکان چت تصویری
  • دارای ریموت با قابلیت زوم، قطع و وصل تماس
  • توانایی فیلم برداری با کیفیت hd
  • وجود موتور جهت چرخش وب کم
نکات اصلی خرید وب کم ویدئو کنفرانس
آشنایی با نکات مهم خرید وب کم ویدئو کنفرانس
سخن پایانی

در این مطلب از سایت طنین سیما همانطور که گفته شد به معرفی بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس برای شما عزیزان پرداختیم. فروش وب کم ها در چند سال اخیر افزایش پیدا کرده و به همین دلیل برند های مختلفی تولید وب کم را آغاز کرده اند. در زمان خرید بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. وب کم در واقع به دوربینی گفته می شود که به وسیله آن می توان ارتباط تصویری برقرار کرد.

سوالات متداول بهترین وب کم برای ویدئو کنفرانس

  1. برای خرید وب کم ویدئو کنفرانس باید به چه نکاتی توجه کرد؟
    توجه به کیفیت ضبط و پخش وب کم، بررسی کیفیت تصویر وب کم، توجه به کیفیت میکروفن وب کم ویدئو کنفرانس، قیمت اقتصادی و ارزان، دارای فناوری بلوتوث و nfc، قابلیت تنظیم نور در شرایط نوری کم، امکان چت تصویری و…
  2. وب کم ویدئو کنفرانس Microsoft lifecam studio چه قابلیت هایی را به همراه دارد؟
    برای داشتن تصویر با کیفیت بالا از یک لنز شیشه ای با حداکثر رزولوشن در طراحی این وب کم استفاده شده است. وب کم مدل Microsoft lifecam studio جهت ارائه تصویر با کیفیت بالا به دو تکنولوژی مجهز شده است. این شرکت همچنین در وب کم های خود از یک میکروفون نیز برای ضبط صدا استفاده کرده تا کاربر را از خرید میکروفن جداگانه بی نیاز کند.
  3. وب کم ریزر مدل kiyo چه قابلیت هایی را به همراه دارد؟
    این وب کم از کیفیت بالایی برای مکالمات تصویری برخوردار است و همچنین برای استریم و پخش زنده گیمرها مناسب است. اولین موردی که در این وب کم توجه افراد را به خود جلب می کند بدون شک رینگ لایت و یا حلقه نور دور وب کم است که باعث می شود هر میزان نور تا حد زیادی ثابت بماند. مورد دیگر از ویژگی های این وب کم مربوط به کیفیت تصویر برداری است که می تواند تصاویری با جزئیات دقیق را با رزولوشن فول اچ دی به راحتی ضبط کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *