طراحی میز کنفرانس

میز کنفرانس


میز کنفرانس یکی از انواع میز های اداری محسوب می شود. طراحی این میز باید به گونه ای باشد که فرد به محض ورود به شرکت متوجه جایگاه مدیر از سایر کارمندان شود. در زمان خرید میز کنفرانس باید برخی نکات را در نظر داشته باشید. رعایت اصول ارگونومیک از مهم ترین نکات در هنگام طراحی و ساخت میز کنفرانس به شمار می رود. در این مطلب از سایت طنین سیما به بررسی اصول طراحی میز کنفرانس برای شما عزیزان خواهیم پرداخت. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

آشنایی با اصول طراحی میز کنفرانس

از میز های کنفرانس با ابعاد، رنگ و طرح های متنوع به منظور برگزاری جلسات، همایش ها و… استفاده می شود. این نکته مهم را در نظر داشته باشید حفظ اصول ارگونومیک علاوه بر تاثیر در سلامت افراد باعث افزایش سطح کیفی خدمات نیز می گردد. جهت انتخاب میز کنفرانس بهتر است با انواع میز مناسب کنفرانس آشنا باشید. همچنین باید به کاربری سالن نیز توجه داشته باشید و سپس به خرید میز کنفرانس بپردازید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به مقاله چطور میز کنفرانس مناسب انتخاب کنیم؟ اطلاعات کاملی را در هنگام خرید این محصول به دست آورید. در ادامه با مهم ترین ویژگی های میز کنفرانس در زمان خرید آشنا خواهید شد.

ابعاد مناسب میز کنفرانس

یکی از مهم ترین موارد در اصول طراحی میز کنفرانس بدون شک توجه به ابعاد مناسب میز است. در نظر داشته باشید طراحی میزهای کنفرانس و مدیریتی به نسبت میز های اداری کمی بزرگ تر است از همین رو فضای بیشتری برای فرد ایجاد می شود. این نکته مهم را در نظر داشته باشید ابعاد و اندازه ی میز کنفرانسی که انتخاب می کنید باید حتما متناسب با فضای اتاق باشد. تا بدین صورت زیبایی و کارایی خود را از دست ندهد. جهت انتخاب میز مناسب شما عزیزان می توانید با کارشناسان با تماس حاص فرمایید.

ابعاد استاندارد میز کنفرانس 12 نفره
ابعاد مناسب میز کنفرانس

توجه به ارتفاع میز کنفرانس

ازدیگر موارد مهم در اصول طراحی میز کنفرانس می توان به ارتفاع میز اشاره کرد. فراموش نکنید رعایت اصول ارگونومیک در طراحی میز های کنفرانس بسیار حائز اهمیت است. از همین رو باید بیان کرد که ارتفاع میز کنفرانس نباید بیش از حد بلند باشد که دسترسی برای فرد دشوار باشد. همچنین نباید بیش از حد کوتاه باشد که فرد مجبور به خم شدن شود. در زمان خرید میز کنفرانس مناسب باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

انتخاب رنگ مناسب میز کنفرانس

قطعا رنگ میز کنفرانس نیز از موارد مهم در اصول طراحی میز کنفرانس به شمار می رود. این نکته مهم را در نظر داشته باشید رنگ میزی که انتخاب می کنید باید با سبک های مبلمان و دکوراسیون اتاق هماهنگی و هارمونی خاصی داشته باشد. از محبوب ترین رنگ های میزکنفرانس می توان به رنگ مشکی، سفید و قهوه ای تیره اشاره کرد. با انتخاب رنگ میز کنفرانس متناسب با دکوراسیون اتاق بدون شک دکوراسیون خاص و منحص به فردی را ایجاد خواهید کرد.

تاثیر رنگ در فضای اداری
انتخاب رنگ مناسب میز کنفرانس

توجه به جنس میز کنفرانس

جنس میز های کنفرانس به طور معمول از لمینت، چوب و یا ام دی اف است. در نظر داشته باشید میز های ساخته شده از جنس بلوط، ماهان و افرا به نسبت سایر میز های کنفرانس از دوام بالاتری برخوردار هستند. فراموش نکنید استفاده از چسب های مرغوب و با کیفیت در زمان اتصال و ساخت میز های کنفرانس جزو مهم ترین نکات در زمان تولید میز محسوب می شود چرا که می تواند باعث افزایش دوام و طول عمر میز گردد. به طور کلی می توان گفت قبل از هر نوع اقدامی برای خرید میز کنفرانس بهتر است در ابتدا با کارشناسان مجموعه ما حاصل فرمایید تا شما عزیزان را با مهم ترین نکات خرید میز کنفرانس به خوبی آشنا نمایند.

امکان پذیرایی از میهمانان در طراحی میز های کنفرانس

یکی دیگر از اصول طراحی میز کنفرانس بدون شک امکان پذیرایی از میهمانان در طراحی میزهای کنفرانس است. فراموش نکنید عدم پذیرایی بدون شک می تواند موجب خستگی افراد در زمان شرکت در جلسه شود. با افزودن دو قسمت پلکانی در طراحی میز کنفرانس می توان علاوه بر ایجاد فضا برای میهمانان به راحتی از سایر وسایل همچون میکروفن و لپ تاپ استفاده کرد.

عوامل موثر بر قیمت میز کنفرانس

همانطور که گفته شد با اصول طراحی میز کنفرانس به طور کامل آشنا شدید. در ادامه با مهم ترین عوامل بر قیمت میز کنفرانس آشنا خواهید شد:

قیمت میز کنفرانس
عوامل موثر بر قیمت میز کنفرانس
سخن پایانی

در این مطلب از سایت طنین سیما همانطور که گفته شد با اصول طراحی میز کنفرانس به طور کامل آشنا شدید. میز کنفرانس یکی از انواع میز های اداری محسوب می شود. طراحی این میز باید به گونه ای باشد که فردبه محض ورود به شرکت متوجه جایگاه مدیر از سایر کارمندان شود. در زمان خرید میز کنفرانس باید برخی نکات را در نظر داشته باشید. رعایت اصول ارگونومیک از مهم ترین نکات در هنگام طراحی و ساخت میز کنفرانس به شمار می رود. شما می توانید برا مشاوره در خصوص تجهیز سالن کنفرانس نیز با مشاورین ما به صورت کاملا رایگان در تماس باشید.

سوالات متداول اصول طراحی میز کنفرانس

  1. عوامل موثر بر قیمت میز کنفرانس به چه صورت است؟
    نوع طراحی میز، اندازه و ابعاد میز کنفرانس و جنس میز و متریال به کاررفته در ساخت میز.
  2. ارتفاع میز کنفرانس باید به چه صورت باشد؟
    رعایت اصول ارگونومیک در طراحی میز های کنفرانس بسیار حائز اهمیت است. از همین رو باید بیان کرد که ارتفاع میز کنفرانس نباید بیش از حد بلند باشد که دسترسی برای فرد دشوار باشد. همچنین نباید بیش از حد کوتاه باشد که فرد مجبور به خم شدن شود. در زمان خرید میز کنفرانس مناسب باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید.
  3. ابعاد مناسب میز کنفرانس باید به چه صورت باشد؟
    طراحی میزهای کنفرانس و مدیریتی به نسبت میز های اداری کمی بزرگ تر است از همین رو فضای بیشتری برای فرد ایجاد می شود. این نکته مهم را در نظر داشته باشید ابعاد و اندازه ی میز کنفرانسی که انتخاب می کنید باید حتما متناسب با فضای اتاق باشد. تا بدین صورت زیبایی و کارایی خود را از دست ندهد. جهت انتخاب میز مناسب شما عزیزان می توانید با کارشناسان با تماس حاص فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *